wtorek, 14 grudnia 2010

Tęsknota za latem

Tęsknota za gorącym latem...
Zainspirowałem się tym pokazem na początku tego roku a teraz w związku z mrozem za oknem sobie go przypominam:




Jak tu w taką pogodę nie tęsknić za latem ??? Mój dzisiejszy zestaw jest słoneczny jak brazylijskie plaże, kolorystyka przywodzi na myśl ciepłe chwile minionego lata. Dobór materiałów też nie pozostawia złudzeń co do inspiracji latem.




Najważniejsze w tym zestawie jest to, że można go nosić z powodzeniem zimą! Dziś wieczorem właśnie za kilka chwil wychodzimy na rocznicę ślubu moich znajomych w bardzo przyjemnej restauracji - a więc jest i odrobinę lata i elegancko.
Na zdjęciu nie widać ale założę na to zielony płaszcz z żółtym polarowym wykończeniem.
A więc szybciutko napiszę Wam jeszcze co dokładnie mam na sobie.

- Ciemnozielony sweterek od H&M - obcisły ale wygodny i przyjemny w dotyku
- Jeansowe szorty Pepe Jeans London 73
- Białe super delikatne getry z czyściutkiej bawełny od Versace
- Żółte skarpety z H&M
- Japońskie buty, ze wzorem uciekających królików Onitsuka Tiger (wersja jubileuszowa 2010)

Ps: dziś użyłem szamponu L'Oreal więc trudno mi było dobrze ułożyć włosy.