niedziela, 12 grudnia 2010

Arkadius Style

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie świetnego polskiego projektanta Arkadiusa. Jeśli nie to przypominam:





Świetnie dobierał kolory i tkaniny, swego czasu naprawdę mocno mnie inspirował.
Przygotowałem na dziś zestaw, który jest swego rodzaju hołdem dla tego projektanta. Dobrałem parę elementów, które przypominają mi jego wczesne kolekcje. Oczywiście nie mogłem się powstrzymać i założyłem jego zieloną super kamizelkę z pomarańczowymi guzikami, obszyta (jak to już u Arkadiusa) niesymetrycznie. Piszczałem z radości kiedy ją kupowałem, a muszę Wam powiedzieć, że to nie był jedyny super łaszek który u niego kupiłem :)))




- Zielona kamizelka Arkadius Anarchy
- Zielona bluzka H&M
- Ciemnogranatowe spodnie autorstwa mojej żony
- Czarne buty Salomon Soft Shell

Zdjęcia robił mi Radek, Radeczku dziękuje za wspaniałą sesję!!! ( choć mieliśmy mało miejsca ).