czwartek, 16 grudnia 2010

Elegancko i z klasą

Dziś coś z tak zwanej górnej półki czyli elegancki zestaw na oficjalne przyjęcia.
Zamiast garnituru można założyć tylko marynarkę i dobrze dobrać pozostałe elementy. Oczywiście potrzeba do tego trochę wyczucia i wrażliwości na kolorystykę, którą albo się wysysa z mlekiem matki albo można się tego nauczyć choćby śledząc takie blogi jak mój. Widziałem już dużo niestety słabo dobranych elementów do marynarek, że o źle dobranych kolorach nie wspomnę, dlatego obiecałem sobie że pokażę na moim blogu jak dobrze i gustownie dobierać części garderoby na oficjalne przyjęcia.
Ja widać na zdjęciu bardzo dużo dobrego dla zestawu robią drobne szczegóły takie jak podwinięte rękawy marynarki czy świetnie dobrany materiał koszuli. Całość fantastycznie uzupełnia faktura i kolor spodni, podkreślając jeszcze bardziej elegancję całego stroju.
Błyszczące materiały koszuli i mankietów fantastycznie współgrają z miękką fakturą marynarki i spodni oraz są kontrastem do matowej skóry butów. Kołnierzyk koszuli koresponduje z mankietami a sznurek w pasku spodni ze sznurowadłami. Jednym słowem w zestawie tym zachowana jest równowaga pomiędzy fakturą materiałów, kolorami oraz elementami takimi jak mankiety, kołnierzyk czy sznurówki.




A na zestaw ten składają się:
- Marynarka Turbo Vito z atłasowym wykończeniem
- Zielona błyszcząca koszula Versace
- Spodnie uszyte według wzoru mojej żony
- Czerwono-bordowe buty TechnoTraper