czwartek, 23 grudnia 2010

Krawat

Ktoś mnie kiedyś zapytał jak wygląda sprawa z krawatami?, czy w ogóle się nosi jeszcze krawaty poza zestawami garniturowymi? Odpowiadam - Tak! Jestem teraz u rodziny na świątecznym wyjeździe ale nie zapomniałem o Was ani na minutę. Zabrałem ze sobą jak zwykle kilka ciekawych zestawów aby w te świąteczne dni nieść kaganek edukacji modowej i służyć radą i pomocą nawet 250 kilometrów od Warszawy. Przygotowałem na dziś propozycję modnego zestawu z krawatem i sfotografowałem się w miejscu, które do takiego zestawu najbardziej pasuje czyli w salonie. Można się pokusić o nazwanie tego ubioru salonowym i nie będzie w tym ani odrobiny przesady.
Mój dzisiejszy strój jest lekki i niekrępujący, czyli odwrotnie zupełnie do tego co możemy oglądać w naszych rodzinnych czy przyjacielskich salonach. Spieszę szybko z wyjaśnieniem: zauważyłem zupełnie irracjonalne modowe zachowania w sezonie zimowym, a mianowicie noszenie ciężkich i ciepłych ubiorów w dobrze ogrzewanych mieszkaniach. Grube spodnie, swetry i koszule z długim rękawem, grube skarpety, podkoszulki i generalnie ubrania jakie nadają się na zimowy sezon ale nie do środka!, nie do ciepłych nagrzanych mieszkań! Zimą ubierajcie się ciepło kiedy wychodzicie na zewnątrz, a kiedy jesteście w ciepłych domach to sprawcie swoim organizmom odrobinę przyjemności i się nie przegrzewajcie! A przy okazji oczywiście róbcie to z klasą.
Jest rzeczą niezmiernie trendy odpowiednio i celnie dobrać koszulę do śliwkowych leginsów, to duże wyzwanie a nie zawsze podjęty trud przynosi dobre wyniki. W moim przypadku po długich poszukiwaniach i próbach osiągnąłem idealne połączenie, wręcz nirwanę dopasowania wzorów i kolorów. Piękna błękitno biała koszula z krawatem w japońskie wzory malarskie jest dla śliwkowych leginsów tym czym dla Johna Lennona była Yoko Ono ( że się posłużę tak oryginalnym porównaniem ).
Jednym słowem fantastycznie to razem wygląda, a ja z całego serca mogę Wam takie właśnie połączenia polecić. Buty są już tylko tak zwaną wisienką na torcie, to brązowe śliczne buty Bunker, szyte lekko za kostkę, bajecznie wygodne i oczywiście bardzo, ale to bardzo modne w tym sezonie.
Siadając do świątecznego stołu wraz z przyjaciółmi i rodziną pamiętajcie nie tylko o tym aby dobrze i modnie wyglądać, ale także o swoim komforcie i wygodzie - zasłużyliście na to, pozwólcie sobie na przytulenie samego siebie, w te święta dajcie ciepło i dobro najbliższym i SOBIE też.
Tego właśnie Wam życzę w tradycyjnych świątecznych życzeniach.