poniedziałek, 20 grudnia 2010

Zimowy spacer z psem

Na początek inspiracja do dzisiejszego zestawu czyli D&G show na zimę. Nie będę się za bardzo rozpisywał bo sami zobaczycie jakie to mistrzowskie kreacje. Jestem zauroczony, samymi zestawami jak i dodatkami. Szczególnie zwróćcie uwagę na wełniane dodatki. Po prostu REWELACJA!





Mój dzisiejszy zestaw to połączenie najnowszych trendów ( w dużej mierze takich, które prezentuje D&G na sezon zimowy ) oraz dbałości o zdrowie z domieszką mojego własnego stylu. Wybierając się na wieczorny zimowy spacer ze swoimi pociechami warto pamiętać o tym, że pies powinien widzieć z daleka swojego pana w razie gdyby się zgubił albo stracił orientację - to się zdarza, kiedy zwierzę przestraszy się np. odgłosów tramwajów lub pobiegnie za innym pieskiem i nie będzie wiedział jak wrócić do pana. Możemy tego uniknąć wykorzystując do tego swój strój, a wiec nie tylko modnie ale i bezpiecznie dla psa. Ja wybrałem na dziś czerwoną kurtkę puchową kupioną w H&M w zeszłym sezonie - jest bardzo widoczna oraz ciepła, do tego stopnia, że gdy temperatura jest tylko lekko poniżej zera to można spokojnie pod spód założyć tylko podkoszulek. Znakomicie wyglądające do każdej puchówki szorty w odpowiednio dobranym kolorze, moje to jasne szorty Replay podwinięte lekko aby lepiej wyeksponować wełniane brudno-żółte leginsy ( niestety nie pamiętam już gdzie je kupiłem, a nie mają metki więc nie jestem w stanie określić firmy). Na leginsy włożyłem niebieskie getry zakupione w Berlinie w sklepie Harvey'sa, przyznacie chyba że znakomicie się w tym zestawie komponują. Na nogach mam buty Salomon Contagrip - naprawdę wygodne i super ciepłe pomimo lekkiej budowy, polecam wszystkim, którzy lubią komfort i łatwość zakładania i ściągania zimowego obuwia.
A teraz dodatki. Tak jak już kiedyś wspominałem to że jesteśmy modni wcale nie przeszkadza w tym abyśmy dbali o swoje zdrowie, dlatego zakładajcie czapki zawsze zimą, nawet jak jest słońce i nie wieje wiatr!!! Ja mam na sobie super czerwoną czapkę wełnianą z dodatkową wszywaną fioletową opaską z bawełny - jest piękna a przy okazji super ciepła. Należy pamiętać, że głową ucieka dużo ciepła. No i ostatni dodatek czyli rękawice - moje to futrzane rękawice z jednym palcem Butterflysoulfire. Totalnie modne i totalnie ciężkie do zdobycia!!! Nie będę Wam pisał co musiałem zrobić aby je dostać bo nie uwierzylibyście.
Podsumowaniem dla dzisiejszego zestawu niech będzie kilka haseł:
1.BEZPIECZEŃSTWO DLA PSÓW,
2.ZDROWIE DLA PANA,
3.TOTALNIE TRENDY WYGLĄD.