sobota, 15 stycznia 2011

Już trudno...

Muszę się Wam przyznać, że poproszono mnie abym przygotował dla widzów porannego programu "Pytanie na śniadanie" na 2 kanale polskiej telewizji publicznej trzy zestawy, które na karnawał nadawać by się mogły dla widzów. Jak wiecie jestem skromnym człowiekiem, dlatego trwało to trochę zanim dałem się namówić.  Zaprezentowałem trzy ostatnie zestawy, które znacie z bloga i sądząc po zainteresowaniu z jakim się spotkały w miejscu nagrania programu, a potem w studiu TVP, to śmiało można stwierdzić, że trafiają do gustu  szerokiego grona znających się na modzie. Kolega mnie od wczoraj usilnie namawia do zamieszczenia tego filmu na moim blogu, mówi że on plus kilka osób oraz ich rodziny chętnie to zobaczą, i że to miłe z mojej strony będzie. No już trudno..., zamieszczam linka, którego mi przysłał.