sobota, 29 października 2011

Modny bieg

Kilka dni temu zaledwie powróciłem do kraju mojego ukochanego po tygodniowym wojażu europejskim i muszę przyznać, że po raz kolejny ciepłość w me serce wlała nasza piękna polska jesień. Prócz tęsknoty za ojczyzną przywiozłem z podróży także ciekawe doświadczenia związane z nową metodą uskuteczniania zakupów modowych wprost ze stolicy europejskiej mody czyli  Mediolanu. Cała śmietanka towarzyska Mediolańskiego świata mody oszalała wręcz na punkcie tak zwanych Modnych Biegów czyli zakupów, w których trzeba się wykazać nie tylko wybitną wiedzą na temat najnowszych trendów ale także kondycją fizyczną. Ta wspaniała idea, genialna w swej prostocie, łączy w sobie ducha zdrowego współzawodnictwa z niekłamaną przyjemnością eksploracji półek uginających sie od najnowszych wzorów ukochanych naszych projektantów. Wytrawny znawca mody niczym Bybby Fischer czy Garri Kasparow potrafi dostrzec na wieszaku w modnym butiku ten jeden szczególny układ, który pozwoli mu na zwycięski ruch wykonany kartą kredytową, prawdziwy modowy szach mat w konsekwencji prowadzący do podniecającego momentu wyjmowania z eleganckich toreb i układania z namaszczeniem na łóżku i stole świeżutkich odzieżowych łupów. To chyba układ idealny - zdrowie plus modowe zadowolenie. Nie jestem zaskoczony ani też w najmniejszym stopniu zdziwiony faktem, że ten najnowszy trend dotarł także do naszego kraju, w którym grono znawców mody rośnie każdego dnia i  czerpie co raz to większą przyjemność z prawdziwych odzieżowych zakupów. Nie dalej jak kilka dni temu, zaraz po przyjeździe z lotniska napotkałem grupę znawców mody oddającą się pasjonującemu Modnemu Biegowi w eleganckim centrum handlowym. Wielkim zaszczytem i radością było poproszenie mnie o przewodnictwo kilkudziesięcioosobowej grupie koneserów mody w zakupach w stylu Mediolańskim.  Ta nowa można by już rzec tradycja niewątpliwie zjednoczy jeszcze bardziej i tak już mocno zjednoczone środowisko znawców mody w naszym kraju.
Dziś przedstawiam Wam zestaw, który został skonstruowany na takie właśnie okazje. Wyjątkowo nie będę opisywał poszczególnych elementów, zamieszczam za to film, który podesłali mi znajomi. Widać na nim  dokładnie zalety tego przyodziewku oraz jego niebywałą praktyczność połączoną z europejską elegancją.