poniedziałek, 21 lutego 2011

Urodziny

Dzień, w którym każdy z Was przyszedł na świat był dniem szczególnym i wyjątkowym choćby dlatego, że takiego dnia nie było nigdy wcześniej i nie będzie nigdy potem. Wszystkie te oficjalne rocznice obchodów rożnych historycznych wydarzeń (tak lubiane w naszym kraju) byłyby niczym bez dat szczególnych dla nas samych. Bo czy sensownie byłoby obchodzić rocznicę bitwy pod Grunwaldem bez uczczenia narodzin w ten konflikt militarny zaangażowanych ludzi? Oczywiście, że nie. Jeśli jesteście stałymi czytelnikami mojego bloga to zakładam, że jesteście inteligentni,  przywiązani do tradycji i dobrze wychowani. Inaczej mówiąc jesteście ludźmi na poziomie a w związku z tym na pewno pamiętacie o urodzinach swoich najbliższych oraz przyjaciół i znajomych. Jestem przekonany także, że pamiętacie nawet o dniach urodzin znakomitych naszych rodaków, bez których język polski rzadko słyszany byłby na naszych ulicach. Ale czy pamiętacie o Swoich własnych urodzinach? Chodzi mi o to, że dzień w którym się urodziliście był szczególny nie tylko dla nas samych, ale był także dniem szczególnym dla całego świata. Każdy z Was jest wyjątkowym człowiekiem, który nie przyszedł na świat bez powodu. Jesteście tak samo ważni dla świata jak bohaterowie nasi narodowi i tak samo z szacunkiem powinniście podchodzić do daty swych własnych narodzin. Więc nawet gdyby się okazało, że w zabieganiu codziennym wasi znajomi lub nawet rodzina zapomnieli o Waszych urodzinach, to w ten szczególny dzień niech numerem jeden na liście spraw i obowiązków będzie słowo JA. Wypielęgnujcie swoje piękne ciała, załóżcie najlepszą kreację, użyjcie ulubionych perfum i pokażcie wszystkim jak dumni jesteście z dnia, w którym Wasz pierwszy oddech i krzyk oznajmił całemu światu, że przyszliście by ten świat ulepszać. 
Na mój dzień urodzin wybrałem klasyczne bryczesy od Matthew Williamsona, do tego białą koszulę z guzikami z masy perłowej od Burberry, oraz obowiązkową w takim zestawieniu kwiatową muchę Lanvin. Mam na sobie także futrzaną kamizelkę Promod oraz fantastyczne zielono-pomarańczowe buty Bunker. Kremowa róża w mojej prawej dłoni jest kwiatem na Wasze urodziny i bez względu na to kiedy je obchodzicie, składam Wam najszczersze i najcieplejsze życzenia zdrowia i radości.